Yeni Evlendiğim Sırada Doktoruma Verdim

Henüz evliliğimin taze yıllarıydı. Kocamla seks hayatımı yerine koymuştum fakat daha fazlasını isteyen taraf bendim. Bunun için doktora verdim. Evet arkadaşlar sizlere anlatacağım bu hikayede doktoruma nasıl verdiğimi ve doktorumun beni nasıl sert bir şekilde becerdiğini anlatmak istiyorum. İyi okumalar dilerim hepinize.

doktorum beni becerdi

Zaten geç yaşta evlendiğim için gayet bakımlı ve güzel bir bayanım. Eşim ve ben aynı şirkette ayrı bölümlerde çalışıyoruz. Bu ara biraz rahatsızım ve hemen hemen her gün doktora gidiyorum. Tahliller falan derken ben de iş yerinden izin aldım ve iyileşene kadar tedavime yoğunlaşmaya başladım. Hemen hikayeme geçeyim isterseniz çünkü yaşladığım seks hikayesi doktorumla aramda geçti. Artık her gün git gel doktorumla baya samimi olmuştum. En son artık işim bitti muayenem tahlillerim hiç bi şey kalmadı. Ama ben doktoru çok beğenmiştim ve onu sikişmeden bırakmak istemiyordum. Hayatımda ilk defa kocamdan başka bir erkek beni kendine çekmişti. Size kocamı aldattım gibi gelebilir ama ben gerçekten ikisine de çok aşıktım. Geçtiğimiz hafta pazartesi günüydü. Biz Cuma günü hastanede olan işleri tamamlamıştık ama ben yine görmek istediğim doktora karşı kendime engel olamıyordum. Sanırım o da bunların yaşanmasını istiyordu ki Pazartesi saat on gibi yanına gitmem için bana tekrar bir randevu vermişti.

Ben de Cuma gününden haber vererek iş yerine pazartesi gelmeyeceğimi söyledim. Kocam da ofistekiler de bana böyle bi şey konduramadıkları için kimse şüphelenmiyordu. Hafta sonunda biraz mesajlaşmıştık çekici doktorumla. Neyse pazartesi geldi çattı ve ben giyinip süslenip hastaneye gittim. sadece özel gecelerde giydiğim siyah bir elbisem var hastaneye giderken o elbisemi giydim. Amacım doktoru etkilemek ve onu baştan çıkarmaktı. Saat onda yanına olmam gerekirken ben saat dokuz buçuk gibi gidip kapısında beklemeye başladım. Hemen ona bi mesaj atarak onu beklediğimi söyledim. Yaklaşık 10 dakika geçmişti ki hemen geldi ve beni dinlenme odasına götürdü. Odaya girer girmez de kapıyı kilitledi ve yanıma gelerek oturdu. Sanırım o da bu gün bişeyler olmasını istiyordu heyecandan kalbim duracak gibiydi. Bana oturdu ve evli, mutlu bir adam olduğunu ama bende bişeylerin onu çektiğini anlattı. İkimiz de aynı şeyler hissediyoduk. Bunları anlatır anlatmaz ben de ondan hoşlandığımı söyleyince hemen beni öpmeye başladı. O kadar yumuşak öpüyordu ki tahrik olmamak elde değildi açıkçası. Hem hastanedeyiz diye endişeleniyordum hem de o an oracıkta onunla sikişmek için can atıyordum.

Daha fazla dayanamadım ve hayatımda belkide ilk defa bir erkeğin beni öpmesini beklemeden dudaklarından öpmeye yeltendim. Ama o benden hızlı davrandı ve dudaklarımı emmeye başladı. Dudaklarımı emerken bir süre sonra a ellerini kullanmayı ihmal etmedi. Elleri göğüslerime her değdiğinde kendimden geçiyor ve göğüslerim taş kesiliyordu. Birden ayağa kaltı ve benide boynumdan sıkı sıkı tutup kendiyle beraber aya kaldırarak dudaklarımı öpmeye bu şekilde devam etti. Bu defa kalçalarımı sıkıyor ve tokatlıyordu. Elleri elbiseme gitti ve yukarı doğru sıyırmaya başladı. Artık kalçalarım açığa çıkmıştı. Ellerini kalçalarımın üzerine koydu ve bir yandan da dudaklarımı emmeye devam etti. Beş dakika kadar ayakta sevişmemiz sürdü sanırım ve beş dakika sonrasında ise külotlu çorabımı tamamen aşağı indirerek beni kucakladığı gibi masasının üzerine oturttu. Tamamen çorabımı çıkardı ve bacaklarımı yukarıya doğru kaldırarak amımı okşamaya başladı.

Kan basıncım artmaya inlemeye başlamıştım. Her parmak darbesinde birazdaha ıslanıyordum ve sonunda o kadar çok ıslanmıştım ki amımdan akan suyun kalçalarıma doğru indiğini hissedebiliyordum. Amımın sularına parmaklarını daldırmaya ve parmağını amıma sopkmaya başladı. O parmak amıma girdiği anda çılgına döndüm zevkten ölecek gibiydim. Hemen masaya uzandım ve oda amımı yalamaya başladı. Kafasını bastırıyor inliyordum. Hemen pantolonunu dizlerine kadar indirdi ve sikini çıkardı. Zaten kaygan olan amıma sikini sokuverdi. Masanın üzerinde yarım saat kadar içimde gidip geldi. Çığlık atmamak için kendimi zor tutuyordum ama hastanedeydim yapamazdım. Çok geçmeden titreyerek orgazm oldum. O da içimde bir süre gidip geldi ve sikini çıkararak dudaklarıma yapıştı. Boşalmaya başlamıştı. Bir daha onu görmedim ama inanın görmek için her şeyi yaparım.

Canli sikiş sohbeti yapmak için beni araya bilirsiniz. 002378111033