kuzenim esi ben ve esim

Bundan 2 yıl önceydi…Adım aslı 25 yaşında eczacıyım eşimle çok mutlu bir beraberliğimiz var ve 2 yıl öncesindede böleydi yani evlenmiştik ve kuzenim bize hayırlı olsuna gelmişti tabiki eşiyle o da benden 2 yaş büyük… her neyse bunlar istanbulda oturdukları için bize kalmaya geldiler ve olay başladı.Bunlara misafir odasını ve yataklarını hazırladım.kuzenim bişi olmaz dimi biz hakanla her akşam yaparız sesimiz gelirse k.bakmayın falan dedi.bende tabi normal dedim.Ve meyvelerimizi yedikten sonra da yattık.Baktım 5 dk sonra burcu dan sesler geliyo tabiki bizim odanın yanında olduğu için odaları her neyse yakup aslıcım sesler çok güzel deil mi dedi bende bilmem dedim.delikten izleyelim mi?dedi bende ayıp ama dedim.nie onarın sesi gelince ayıp olmuyo mu falan….ben de olur dedim kalktık ben üztümde tangamla kalktım yakup ile anahtarlıktan bunları izlemeye başladık burcu götten sikiliodu ben hayatımda istemiodum acır die korkuyodum nese hakan içerden gelin gelin dedi biz şaşırdık ve tabi ki de utandık napacağımızı bilmioduk hele ben üstümde tanga ve sütyenimle…nese yakup kolumdan tuttu hadi dedi meğerse hakan beni sikmeyi çok istiyomuş ve bunu da burcu ya sölemiş burcu da tabi neden olmasın biz küçükken aslıyla çok yapmıştık demiş ama ben nasıl oldum yakubun yanında yakupta şaşırdı ama kız die bişi demedi nese gecemiz çok güzel geçti

sevgili hocam ve arkadasim deniz 2

Sevgili Hocam ve Arkadasim Deniz -2- Arkamda birinin olduğunu fark ettim. Arkama döner dönmez hoçam elini benim daha hiç am yüzü görmemiş olan sikime bastırdı ve dudaklarıma kapandı. Benim yarrak kazık çoktan oldu. Hiç öpüşmedediğim için benim dişlerim hocamın dişlerine vuruyordu. Ben baya heyecanlanmıştımki hocam dizlerinin üzerine çöküp pantalonumu bir çırpıda indirdi beni kazık misali ufak tefek yarrağımı topitop gibi yalamaya başladı. Ben zev çığlıkları atıyordum ve hocamın ağzı beni boşaltmaya yetmişti. Benim döllerimin bir damlasını bile zebil etmeden yalayıp yutmuştuki benim aklıma arkadaşım deniz geldi. Hocama sorduğumda deniz diyerek kısık bir sesle bağırdı ve deniz karşımdaydı. Anadan doğma çıplaktı kendimi kaybettiğimi sandım. Hocam onu elinden tutarak bana sen dinlen birazda bizi izle dedi ve benim elimdeki takma yarrağı alarak denizi domaltı ve götüne ser bir giriş yaptı. Deniz zevk mi yoksa acıdanmıdır kıvranmaya başladı sonra ohhhh hepsini sok demeye başladı ben ikinciyi de bırakmıştım. Elimle silkime sürdüğüm dölleri hocamın arkasına geçerek ben de hocamın götüne dayadım ve hepsini bir hamlede içine soktum oda cığlık atmaya başladı götü cok dardı. Gidip gele hocam hem denizi hem kendini boşaltmıştı bir ben kalmıştı. Ben de büyük bir patlamayla hocamın götüne boşaldım bir sigara molası verdik hocam banyoya girmişti ben de denizle yanlızdım denizin amına elimi ufak ufak sokmaya başlamıştımki deni hemen önümde domaldı ben de yarrağımı tükürükledim ve ağır hareketlerle denizin götüne girdim denizin açılan göt deliği hiç beni zorlamadı ben götüne boşalınca oda yattığı yerde yığıldı kaldı bunun bacaklarının arasına girdim ve yarrağımı amının yanaklarında gezdirmeye başladım bu yine kıvranmaya başladı tam o sırada hocam banyodan cıkmıştı ki bizi o halde görünce hemen benimkini eline aldı ve denizin am dudaklarında kendi elleriyle gezdiriyordu ve birden başını denizin amına soktu o daha hiç sikilmemiş olan amının acısından çığlıklar atarken biz tamamını sokmuştukki kızlığı bozulmuş olaçak kan geldi deniz kortu ama hocam onun telaşlanmasına gerek olmadığın şimdi kendisinin de amına sokturacağını söyledi ben tam boşalacakken hocam yarrağımı denizin amından cıkardı ve o büyük ve süt kokan memelerinin arasına bastırdı. Ben boşalmıştım bile iki kız (artık biri kadın) spermlerimi yalayıp yutmuşlardı bile benim ayakta duraçak halim kalmamıştı. Bunlar biraz kendileri seviştiler ben de onlara bakarak kendimi toparlamaya çalışıyordum. Hocam yanıma geldi yarrağıma bir öpüçük kondurdu hazırmısın erkeğim dedi ben bu lafı çok beyenmiştim ve yeterki sen iste ben hazırım aşkım dedim oda buna bayılmıştı ve denizin elinde olan sikimin üstüne bir çırpıda oturdu ve hepsni içine almış boğazlama danalar gibi bağırmaya başladı deniz ise biraz ence siktiğim amını hocamın rızası ile ağzımın yanına getirdi ben de büyük bir zevkle yaladım hocamı da kızlıktan kadınlığı terfiye ettirmiştim ki onun amından yarrağımı çıkarmadım ve iki sefer amını içine boşaldım hocam ve arkadaşım denizle o gün sabaha kadar sikiştik çok güzeldi ve ertesi gün olan igilizce sınavında deniz 90 ben 100 aldım… Bir başka hikayede görüşmek üzere hoşça ve doştça sikişler geçirmemiz dileğiyle. Böyle gruplarda ailede 3. Kişi arayanların kendisine zevki anlar yaşatmamı isteyen bayanların e maillerini bekliyorum…. Japon

dernek baskani ve ogreci velis

eylul ayinda ogrenci kayit zamaniydi oglen arasi okul yoneticilerinden kimse yoktu kayitlarin son gunuydu ve 5 6 bayan veli kayit icin bekliyordu onlara kyitlarin bittigini gitmelerini soyledim hepsi gitti birsi disinda tabi onada gitmesini soyledim bi sigara icebilirmiyim dedi bende tabi diyerek sigarayi ben ikram ettim ve yaktim o anda goz goze geldik kadin o kadar atesli baktiki benim ufaklik bir anda irilesti kadina ismini sordum bana cicek diyebilirsin dedi bende ona bana haci diyebilirsin dedim ve ona bugune kadar neden kayit yaptirmadin kocan gelip yapsaydi dedim bana kocasinin olmadigini soyledi ayrildinizmi diye sordum hayir dedi vefatmi etti dedim hayir yurt disinda arayip sorduguda yok dedi icimden tam bana gore bir kadin dedim ve ona yardimci olacagimi soyledim cocugunun kimligini adresini ve tabiki telefonunu isyedim hemen verdi ona gitmesini ve haber verecegimi soyleyip gonderdim kayit islemini hemen yapip ertesi gun onu aradim bana borcumu nasil odeyecem dedi cocugun kimligini getiriyorum bi cay ismarla yeter dedim ve evine gitti kimse yoktu dar bir strec ustune gogusleri acikta birakan bluz gimisti cayi onume birkirken gogusleri disari atacak gibiydi onum hemen kabardi oda hemen farketti cayi birakirken elini tuttum kendime dogru cekip dudaklarina yapistim tir tir titriyordu vucudu ates gibi olmustu oda karsilik vermisti elimi stresinin icinden amina surtmemle amcigi sirilsiklam olmustu uzun suredir erkek eli degmemisti bir cirpida onu soydum oda beni soydu dimdik sikimi agzina almis ac kurt gibi emiyordu 69 pozizsyonuna girip dilimi amina surtmemle bosaldi ciglik atarak durma diye yalvariyordu daha onu sikmeden uc defa bosalmisti hadi ne olur sik diye yalvariyordu bacaklarini araladim kocaman yarragimi bi defadan ammina oyle bi soktumki cigligi duvarda yankilaniyodu o gun onu uc defa siktim simdi tam yedi yildir onu sikiyorum kocasi hala yurt disinda biz diyarbakirda

Kaliteli escort bayanlar ve farklılıkları

Bir çok bey kendilerine kaliteli zaman geçirtecek olan elit escort bayanlar ile kaliteli ve seviyeli bir ilişki yaşamak isterler ancak günümüzde artan escor bayan sayısı göz önüne alınında gerçekten beylerin tamamen tatmin olmalarını saglayacak az sayıda elit escort bayan çalışmaktadır. ankara escort Bu yüzden de beylerin escort bayanları tercih ederken çok dikkatli olmaların gerekmektedir.
ankara escort bayan Bir çok kaliteli escort bayan kendileri gibi kaliteli escort bayan sitelerine ilanlarını bırakmaktadırlar. Özellikle de bu sitelerde olan profillerile gerçek fotograflarını koymaktan çekinmeyen elit escort bayanları tercih ederek rahatlıkla sorunsuz bir şekilde kaliteli anları yaşayabilmektedir beyler.
escort ankara Beylerin bu konulara dikkat etmeleri gerekmektedir. Kaliteli escort bayanlar ile tutkulu bir ilişkiyi sizlerde yaşamak istiyorsanız mutlaka gerçek fotografları olan elit escort bayanlar ile iletişime geçmelisiniz.

serpil hanım ve kız kardeşi 1

Merhaba arkadaşlar ben tolga ilk hikayemde serpil hanımın kız kardeşiyle olan ilişkişmizi anlatmıştım şimdi ise dün akşam yaptığımız üçlü grup seksi anlatmak istiyorum biliyorsun serpil hanım bana serapla beni aynı akşam sikeceksin demişti o sikiş dün akşam gercekleşti ama gercekten mükemmeldi..neyse başlamak istiyorum bende sabırsızlandım gercekten…dün gündüz serpil bana serabı aradım akşam sende olacaz dedi bende serabı aradım nasılsın tatlım dedim sağol aşkım dedi bu akşam sendeyiz tekrar dedi evet dedim ablan haber verdi yaa dedi evet tatlım bu akşam hep beraber üçlü yapacaz dedi ayyyy ayol olurmu ben utanırım dedi yok canım bir şey olmaz dedim neyse akşam serpille geldim serab birazdan gelecekti kapı caldı kapıyı actım kaltak kuaföre gitmiş harika olmuştu muhteşem bir vucut ve muhteşem bir koku ooo tatlım hoş geldin dedin tşk ederek içeri girdi serpilin aklı cıkmıştı serabı görünce kız bu ne güzellik dedi serab ise bütün cekingenliğini üzerinden atmış aa ne demek bu akşam beraber olmayacakmıyız gecenin yıldızı olmalıyım dedi serpilin cok hoşuna gitmişti o zaman gel bakalım gecenin yıldızı dedi serabı hemen soymaya başlası serpil,yavaş yavaş ağırdan ağırdan ama zevk almasını biliyordu ikiside ben ise biraz seyirci olduktan sonra serabın arkasına gecerek yavaş yavaş masajla sevişmeye başladım iyice her yerini masaj yaparak iyice gevşemesini sağladım bu arada sepilde benim yarağımı ağzına almış deliler gibi sakso cekiyor bende artık masajdan sonra yalama faslına gecmiştim serab ise kendinden tamamen gecmiş ablacım sen güzel bir erkekle beraber oluyordun neden şimdiye kadar beni bu sikişten mahrum bıraktın diyerek ablasına sitem ediyordu serpil ise dur bakalım daha ne gördün diyordu bu sefer serpil serapın amcığını yalamya başladı ben ise göt deliğine gectim çift taraflı serabı deliler gibi yalıyorduk serpil aradan amcığını bırakıp benim dim dik olan 19 cm lik yarağımı yalıyor hatta emiyordu artık doyumun noktasına gelmek üzere olduğumu recrubeli serpil hanım anlamıştı dur aşkım serabın amcığını bir bayram ettir bakalım diyordu,serabı tam domalttı yüzü koyun eğilmiş bir vaziyette serab beni bekliyordu bende bie laç dil darbesinden sonra arkadan amcığına şiddetlice soktumki serab ohhhh ohhhh kocacım harikasın sik beni bitir işimi diyordu serpilde bak sana nasıl koca buldum artık ikimizinde kocası tolgacım dır diyordu ben ise serabın amcığına sert darbelerle girip cıkmaya devam ediyordum epey bir git gelden sonra bütün dölleri içine boşalttım ama serab büyük bir sesle oohhhhhaahhhhhhhh diyerek boşalmaya başlamıştı bende o sesle deliler gibi içine boşaldım ama sikim bir türlü durmuyordu tamamen deliye döndürdüler beni kızkardeşler bu sefer serpil eline lalarak iyice sertleştirdi yarağımı ve üzerine oturdu serabta serpilin arkasına gecerek göt deliğnini yalamaya başladı serpil zaten bu arada iyice azmıştı deliler gibi sikimin üstüne oturup oturup kalkıyordu serabsa bu şiddetli oturup kalkmalarda tam göt deliğini yalayamıyordu bende serpili cevirip domalratak arkadan amcığını sikmeye başladım şiddetli git geller yaparak serpili deliye cevirdim daha sonra serpil bir kaç kere boşalmıştıki bende hemen göt deliğinin yalayarak gevşetmeye başladım ihtişamla duran yarağımı serpilin göt deliğine birden sokarak zevkin en güzel doruklarına cıkarıyordum serab ise alttan taşaklarımı yalamaya calışıyor bazende memelerini ağzıma koyuyordu tamamen zevkin doruklarına cıkmıştık serpile götten dakikalarca siktikten sonra döllerini serabın ağzına boşalltım serab ise hiç damla kalmayacak şekilnde bütün menileri emerek yuttu serpil ise o zevkten yere yığılıp kalmıştı serab ise sikimi tekrar kaldırmak için ellemeye başlamıştı oda götten istiyordu sikim az sonra bütün ihtişamıyla tekrar kalktı ve domaltığım serabın arkasından göt deliğini yalayarak ve parmaklayarak gevşettim ama bu sefer birden sokmaya karar verdim cünkü serap cok istekli bir biçimde kocacım götümden sik beni diyerek beni oldukca tahrik etmişti yarağı göt deliğine birden kökledim bütün ihtişamıyla içine girmişti ama serabın attığı cığlık sesine bnede bayıldım cünkü harika bir cığlık atmıştı tarifi olmayan bir cığlık zevk cığlığı desem yeridir bu tahrikle deliğini aynı ritimlerle sikmye devam ettim ama serap kafasını sağa sola cevirerek zevk cığlıkları atmaya devam ediyordu sepil ise sik kocacım yeni karınıda sik diyordu ben bu tahriklerle inanın o kadar boşalmdımki bu sefer serpilin ağzı döllerle dolmuştu bütün dölleri hemen yutarak yüzüme gülücükler atıyordu bu arada serap ta öylece yüzü koyun yatarak zevkten kendinden geçmiş bir vaziyette yattı orda epey bir moladan sonra banyodada serpil ve serabın amcığını yalaraka dilleyerek bir postada orda attım onlara sabaha yakın yatıp dinledik ama bende epey bir yorulmuştum ama o güzel zevkten sonra insanda yorgunlukta kalmıyor..sabah kalkınca ikisine birden öpücük kondurdum harikaydın tolgacım dediler ama benim işim Dubaide olduğu için devamlı İstanbulda olmuyordum yakında tekrar dubaiye dönecem gelince yeni aşklara yelken açmak istiyorum seksin seviyeli sevgi ve saygıya dayalı karşılıklı olmak kaydıyla benimle gercekten yaşamak isteyen bütün bayanlara gönül kapım acıktır maillerinizi bekliyorum şimdilik herşey gönlünüzce olsun görüşmek üzere mail atarsanız cevaplarım belki yurt dışında olurum ama gelmeden mailleşirsek tanışmış oluruz gelince görüşmek üzere sevgiyle kalın sağlık ve mutluluklat

eniştem ablam ve ebn grupça sikiştik

Merhaba www.Mobil Porno Hikayeleri seks okurları,ben kendimden başlayım adım halil 17 yaşındayım uzun boylu hafif kilolu sarışın yeşil gözlü bir erkeğim , ablam merve 22 yaşında uzun boylu siyah saçlı yeşil gözlü 90 60 90 beden ölçüleri olan bir afet göt deseniz çok iyi dışa çıkık selülütsüz 90lık göğüsleri azgın memeleri ve amı , eniştem 23 yaşında adı haluk uzun boylu hafif kilolu yakışıklı zengin esmer kahverengi gözlü kültürlü biri, hikayem ben arkadaşlarımla bir gün hasanların evde oturduk içiyoruz. kafam çok güzel oldu baya vakit geçirdik gezdik falan sonra oturdugumuz semte parkta oturuyoruz arkadaşlarla bende evde kimse yok diye biliyorum ailem düğüne gitti diye eve gidiyorum oturup hikaye okurum 31 falan çekerim hesabına çıkıyorum yukarı ablamla eniştem evde başka kimse yok. eve girdim sessiz bir şekilde annemlerin yatak odasından sesler geliyo ablam – aşkım uff ıhh enişte – aşkım dur yavaş yavaş giricem tamam ablam – ahh ahhh çok zevkli aşkım kocacım enişte – evet hayatım orospum benim . diye konuşuyorlardı ben evden çıktım anlamıştım ablamın kızlıgını bozdugunu ablam çok seksiydi yanımda soyunurdu utanmazdı beni çok azdırırdı hele o hello kityli kilotuyla yatarken amının dudaları belli oluyordu geceleri onu izlerdim 31 çekerdim. işte ben ablamlar sikişirken çıktım dışarı gittim arkadaşımın yanına anlattım olanı biteni. yapcak bişey yok dedi ölenle ölünmez hesabı. enişteyle baya samimi olduk haftada 3 , 4 gün gelirdi ablamla sikişirlerdi , biz evden giderdik falan sonra ablam daha çok aşırıya kaçıyordu çok açık giyiniyor beni azdırıyor dışardakileri azdırıyor. oturdugumuz yer tam pislik yer her türlü işler döner herkez abaza açlar kız gördümü dayanamıyolar ablamda öle açık giyinir geçerdi bir gün arkadaşımın biri dedi senin ablanı abim çok güzel sikti biliyonmu falan ben yerin dibine girdim gittim ablamla konustum bana dedi yok öle bişey diye inanmamıştım ablama biliyordu canı yarrak çekiyor artık. bi kaç hafta geçtikten sonra eniştem bize geldi oturduk konuşuyor çay sigara içiyorduk muhabbet falan sonra ablam bana para verip git dolaş falan dedi anladım sikişçeklerdi tamam dedim aldım parayı çıkdım dısarı 1 saat sonra gelicektim görecektim onları. dediğim gibi oldu 1 saat sonra geldim sessiz bir şekilde odanın deliginden baktım ve eniştem ablamı kucagına almış ayakta kaldırmış havaya amına çakıyor dans ediyorlar memelerini yalıyor götünü parmaklıyor amını pompalıyo 3 görev görüyo ablam bir çok kez boşaldı amından dölden başka bişey gözükmüyordu baya azdım 31 çektim hep çekiyordum. annem ve babam çalıştıgı için evde yoklar. ablamın döllü amını eniştem yalayıp yutuyordu götünü ısırıp tokatlıyordu. sonra eniştem ablama mutfaga gidelim dedi ben hemen sakladım ve onlar muftaga gecti mutfakta , muftak tezgahının ustune ablamın bacagını açmış götüne sokuyordu amını parlıyordu ve çatır çatır sikiyordu ablam çok aşırı şekilde bağırıyordu ahhh evet ohh aggg çok güzel aşkım içime patla çift yarak istiyorum dedi ve ben çok etkilendim ablama sokmak istedim o an. ablamla eniştem her pozisyonda sikişti muftakta ve ben artık ablamı bir orospu gibi goruyordum bazen ablamı izliyordum duş yaparken falan. biz bu sefer eniştemlere yemeğe gittik. eniştemlerde yemek sohbet çay kahve falan oturuyorduk ve eniştemle ablam yoktu. eniştemın odasında takılıyorlardı bende bi gideyim dedim. odaya girdigimde eniştem ablamı misyoner bozisyonunda çok fena şekilde sikiyor girer girmez bi şok oldular gittim yerimi aldım ablama pompalıyordum heryerini siktim onun öyle bir boşalma yok amına kodumunun orospusu bu olaydan sonra bütün çevredeki erkeklerle yatar olmuş insanlara satıcam artık orospuyu ekle ablamı sikin çıplak fotolarını atıcam yakında…

galiba aşık oldum ve onu arzuladım

Merhaba www.Mobil Porno Hikayeleri seks okurları,ben izmirli bu hikayemde bizim mahalledeki fuhus yuvasındaki kızla yasadıklarımı anlatıcam.. once oraya biraz tedirginlikle gitmistim bilirsiniz hastalık falan ama titiz bir arastırma sonucu onlarında gercekten korunduklarını ogrendim..aslında yinede gitmek istememistim ama arkadasınısrarları sonucu gittim. o surekli gittigini soyledi ve istersen kızların evlere servis : ) yaptıklarını da soyledi ben once bir gidip ortamı tanımayı istedim ve oraya gittik arkadas hemen nazlı isimli bayanı sordu ordaki p….. lerine nazlı odada dedi.biraz bekledikten sonra nazlı odadan cıktı o kadar guzeldi ki bence o kız burda degil suan mankenim diyenlerin yerinde lması gerekiyordu. neyse ona isi olup olmadıgını eger musaitsen bizle gelirmisin dedi. oda ucretde anlasırsak niye olmasın dedi anlastıktan sonra. ordan cıktık ve arkadas nazlıya bu arkadasla gideceksin dedi ve ayrıldı nazlıyla yanlız kalmıstık okadar güzeldi ki yolda becericektim nerdeyse. artık eve gelmistik ve iceriye girdik 2.5 saatımız vardı ona beyaz sarap ikram ettim ve muhabbete basladık sarapları ictiktan sonra uzerimdekileri yavasca cıkarmaya basladım oda soyunucaktı ki ona dur dedim ben soyunduktan sonra yanına gidip onu yavasca soymaya basladım ilk once badisini cıkardım icinde sudyen yoktu goguslerini yalamaya basladım meme uclarını ısırıyor parmaklarımlada pantolunun dugmelerini cozuyordum ve o enguzel yere nihayet parmaklarım ulasmıstı bir yandan göğüs uclarını ısırıyor bir yandan parmagımım amına sokuyordum artık inlemeye basladı ohhhhhhh devam et bebegim diye haykırıyordu. bir sure boyle devam ettiktan sonra amını yalamaya basladım dilimi soktukca inlemeleri artıyordu hadi bebegim devamet daha hızlı diyordu.sonra ondan birazda benim dalgayı vakumlamasını istedim .   agzına almaya vakumlamaya basladı biraz acemiydi bence cunku nerdeyse dislerinibatıracaktı basından tutup kafasını bastırıp cekiyordum. bir sure sonra onu ayaga kaldırdım ve ayakta kalmasını bacaklarını acmasını soyledim vesonra prazervatif taktım amcıgına yerlestirdim yavas bir sekilde gidip gelmeye basladım bir sure sonra daha da yavasladım niyetim onu delirtmekti ama ben delirmistim ve birden hızlandım ve ikimizde cıglık atmaya basladık.sonra dalgayı cıkardım ve bir sandalye getirdim ve sandalyeye oturdumve onu kendime dogru cektim ve uzerime oturttum bir yandan o dolgun dudaklarını kopartıcak sekilde opuyordum amı iyice sulanmıstı kendimi ona bırakmıstım yavas bir sekilde inip kalkıyordu beni cılgına ceviriyordu onu belinden kavrayıp ayaga kalktım ve artık kontrol bendeydihızlıbir sekilde kendime cekiyor yukarı kaldırıyordum cıglıklarımız kesin alt ve ust kata ulasıyrdu artık bosalıcaktım ve prazervatifi cıkartıp yuzune fıskırttım.. ikimizde bitmistik. gidip birlikte dus aldık. ve bir kadeh sarap ictik bana ilk defa bukadar guzel bir ilşki yasadıgınısoyledi. benim icinde aynı seylr gecerliydi ve bunu soylemek biraz guc ama galiba ben ondan hoslanmıstım. ve sırf onu gormek icin hergun onun yanına gidiyordum. ve onla surekli gorusuyoruz.

araba sürmeyi öğretirken tahrik oldu ve siktim

selamlar hep ben yazıyorum ve bu yazdıklarım bazılarına uydurma yada yalan gelebilir ancak tüm yazdıklarım bire bir yaşadığım heyecanlar ve kaçamaklarımdır.Kariyer sahibi ve yakışıklı olunca benim am bulup sikmem zor olmuyor.Bu yüzden beni görüpte benim olmayan kadın sayısı sınırlıdır.Bu seferki heyecanlı maceram komşumuz olan ayla hanımla ilgili ayla hanımında kocası basri beyinde 2.evlilikleri ikiside daha önce eşlerinden ayrılmış. Ayla hanım basri beye nazaran daha genç ayla hanım 45 yaşında basri bey ise 55 yaşında aralarında 10 yaş var basri bey bayagı çökük ancak ayla hanım kendine baktığı için daha 18 lik genç kız gibi durur. Emekli olan basri bey eşinin gönlünü yapabilmek için bir araba hediye etmiş gel gelelim ayla hanım ehliyet sahibi olmasına rağmen araba sürmenin asından anlamıyor ne yapacaklarını düşünürken akıllarına ben gelmişim iş dönüşü basri bey aşagıda önümü kesip komşu yukarı çıkalımda birer kahve içelim senden bir ricamız olacak dedi hayırdır dedim yukarda kahveleri içerken anlatırım sana dedi.

anne ve kizinin basina gelenler

ANNE VE KIZIN`IN BAŞINA GELENLER Adım coşkun ben bir ailenin yanında çalışan bir hizmetkarım günün en sıcak saatlerin de bayılana kadar çalışıyorum elime bir kadın eli daha deymemişti. yani analayacağınz azmış durumdayım.Bir kadın sikmek için an kolluyordum. Çalıştığım yer deniz`e yakın 3katlı,bağçeli bir çiftlik. Burada hizmet karları olarak çalıştığım ailenin bir tane kızı var.kız 18 yaşında adı ebru ,birde annesi var ki adı elif 25 yaşında,ikiside manken gibi avrupa`dan bakım ürünleri kullanan marka giyinen bayanlar.hem 18`lik ebru hem de annesi elif süper dekolte giyinip beni tahrik ediyorlardı.beni çıldırtıyorlardı onları sikmeyi çok istiyordum.Tabiki ikisini de aynı anda sikmek olanaksızdı.ama kafamda müthiş bir plan vardı. Kızı ebru `yu yakın takibe almıstım.kız bakireydi.yani ona daha eldeğmemişti.kendini erkeklerden saklıyordu.bir gün tüm işçilerin izin günüydü ama birtek ben kalmıştım çiftlik çok büyüktü ve evin prensesi ebru `nun atlara müthiş bir ilgisi vardı.Ogün atların olduğu ağırda bir işimi hallediyordum.ebru yu o anda orda görünce delirmiştim.ebru yazık neyapsın benim varlığımdan habersiz atını okşuyordu. artık bu işi halletmeliyim dedim.fotoğraf makinemide hazır bulunduruyordum.ebru ya yavaş yavaş yaklaştım ve ebru`nun ağzını bir anda kapadım kız çılgınlar gibi çırpınıyordu.ebru yu içerideki daha ıssız yerdeki samanlığınüstüne attım. kızın ağzını elimle kapamıştım.kızı bir süre kokladım her tarafını okşuyor,yalıyordum o ailesinin koruduğu süper bakımlı kız altımdaydı.var gücümle üstündeki elbiseleri yırttım.22 santimlik azmış yarrağımı görünce kız şoke olmuş müthiş bir korkuya kapılmıştı.hemen yarrağımı amına soktum kız deli gibi inliyordu ama sesini kimse duyamazdı.daha sonra kıza yarrağımı ağzına almasını söyledim; o hayır dedi kızın boğazına çakımı dayadım.oda ağzını açtı ve yarrağımı ağzına soktum kız bir yandan deli gibi çırpınıyor biryandan da ağlıyordu.şimdide kızı götten sikecektim kız yapma! diye bağırıyordu kimin umrunda kızı ters çevirip o güzel götünü okşadım sikimi aniden göt deliğine soktum kız bakire olduğu için inliyordu ama ben kızın götüne girip çıkıyordum.sonra tekrar azına boşaldım. Artık o havalı bakımlı kız altımda idi. ve çıplak fotoğrarını çektim.Daha sonra ikimiz giyindik ama kızın ne sütyeni nede donu vardı.çünkü Onları hatıra olarak sakladım.Artık kızdan anılarım vardı.Sonra kıza bundan birinin haberi olursa sana yine tecavüz ederim dedim .Kızın konuşacak hali yoktu.Sözlerimi onaylamak için başını salladı 10-15 dk dinlenip düşündükten sonra planımı uygulamaya karar verdim.kıza dönüp eğer anneni kandırıp buraya getirirsen seni birdaha sikmem ve fotoğraflarını kimseye göstermem yok ederim dedim. kız önceleri reddetti ama başka bir çıkış yolu göremeyince kabul etti. ve annasini getirmeye gitti.15dk sonra annesi geldi.ebru annesini nasıl kandırmıştı acaba? neyse. ben gizlice kapıyı kapadım kaçacak yeri yoktu.kadın beni görünce çok şaşırdı.hemen kadının dudaklarına yapıştım.kadın benden kurtulmak için beni tokatladı.ben dahada hırs yapmıştım evin güzel hanımı elif çırılçıplaktı ve altımda deli gibi tepiniyordu hemen amını yalamaya başladım.sikim kazık gibi olmuştu. sikimi amına soktum ve içinde çıgınlar gibi gidip gelmeye başladım kadının her yerini koparırcasına öpüp yalıyodum. tüm spermlerimi içine boşalttım daha sonra kadını ters çevirip o güzel götünü sikmeyi düşündüm.sikimi göt deliğine soktum elif deli gibi inliyordu bu şekilde 20dk götünü siktim.daha sonra sikimi ağzına almasını söyledim.itiraz etti seni öldürürüm dedm o da hemen sikimi ağzına aldı.ben deliler gibi zevklenmiştim tüm spermlerimi içine boşalttım.ondan sonra ayağa kalktım.sandalyeye yorulmuş biçimde kendimi attım nede olsa bir günde iki kadın sikmiştim. kadına “bundan birine söz edersen seni yene sikerim“ dedim.ben pisliğin tekiyim adım tecavüzcüye çıkmış önemli değil.ama senin gibi saygın ve zengin bir kadının tecavüze uğradığı duyulursa rezil olursun“ dedim.daha sonra kadına benim ve kendi üstündeki spermleri yalayarak temizlettim.üstünü giyinp kimseye görünmeden gitti. Aradan birkaç hafta geçti. ben azmıştım.bir sabah siktiğim hanımların evine tamir işi için evlerine gittim evin beyi beni çağırmıştı bundan elif ve ebru`nun haberi yoktu ve benim eve gelmemi istemezlerdi.eve geldiğimde saat 8:00 sularıydı.sadece baş hizmetçi uyanıktı. ve bana ne yapacağımı söyledi.ben tamir işine başlamıştım.baş hizmetçi bana önemli bir işi olduğunu ve gitmesi gerektiğini söyledi.bende tamam gidabilirsin sana ihtiyacım yok dedim ondan sonra adam gitti. ben bir yandan işimi yapıyor biryandan da evin bayanlarını hayal ediyordum.onlar uykudaydılar ama onlarla sikişmem olanaksızdı.fakat bir anda şansım döndü. yukarıda bir kapı açılmıştı. bu evin kızı ebru`ydu ben onu fark etmiştim ama o beni görmedi elinde bornozu herzaman ki sabah duşunu alacaktı. bunun için banyoya girdi. gürül gürül su sesi geliyordu ve bu aklıma müthiş bir fikir getirmişti.hemen yukarı çıkıp banyonun kapısına dayandım.harıl harıl suyun altında duş alıyrdu.sessizce yanını yaklaştım duşa kabinin kapısını açtım o güzel 18`lik ebru ıslak ve çırıçıplak bir halde karşımdaydı.beni görünce çok korktu.hemen ağzını kapadım ve sesini çıkarırsan fotoğrafları herkese dağıtırm rezil olursun dedim . suyu biraz daha açtımçünkü kızı sikerken çığlık ve inlemelerin duyulmasından korkuyordum kızı küvette deliler gibi götten ve amdan siktim.kız nasılda ağlıyordu bu bana dahada zevk verdi.daha sonra uzun süre ağzına boşaldım.kız neredeyse boğulacaktı.bir saat boyunca kızı sikmiştim bayağı rahatlamış olarak sessizce evden çıktım… Gönderen: TECAVÜZCÜ COŞKUN

adam ve karısı

Mrb. arkadaslar tekrar ben izmirli bu aralar pek fazla seks durumu olmadıgı icin sizlere bir&iki yıl icinde yasadıklarımı ard arda aktarıyorum. yaklasık bir bucuk sene bir insanla tanısmıstım o banamrb. arkadaslar tekrar ben izmirli bu aralar pek fazla seks durumu olmadıgı icin sizlere bir&iki yıl icinde yasadıklarımı ard arda aktarıyorum. yaklasık bir bucuk sene bir insanla tanısmıstım o bana tanıdıgım eş.ler var dedi ben de tanısmak istedigimi soyledim ve yarın yanına getiririmdedi. neyse ordan ayrıldım ve telefonum caldı telefonu actım bir bayan merhaba telefonunuzu arif den aldım dedi arif benim o tanıstıgım cocuk demek numaramı onlara vermisti ve ben ve kocam seniz tanımak istiyoruz eger mumkunse dedi olur dedim bana gorusmek istedigin yeri soyle hemen goruselim dedi ve soyledikten sonra yola cıktım on dk. sonra ordaydım. onlar daha gelmemisti bir bes dk sonra kızıl saclı bir afet yanıma yaklastı h…. senmisin dedi evet benim falan filan az sonra kocasıda yanımıza geldi kadın tahminen 40 yaslarındaydı biraz sohbetten sonra bize gidebiliriz dedim. ve ordan ayrıldık arabalarıyla gelmisler ben ve kadın arka tarafa oturduk ve basladık sevismeye kaddın cok azgındı her halinden belliydi kocam beni beceremiyor askım sen beni havalara ucur dedi. ve cantasından ex. cıkardı ve yuttu bana da teklif etti ama ben kullanmıyorum diyerek reddettim. bana pantolonunu cıkar dedi dedigini yaptım cantasından cıkardıgı sıvı bir seyi benim dalgaya doktu ama ne oldugunu hala anlayamadım. ve istahlı bir sekilde dalgayı yalıyor bir yandan eteginin altındaki vajinasını da parmaklıyordu. artık eve yaklasmıstık toparlandık ve eve girdik. girdigimiz anda kocası soyunmaya başladı ve soyunduktan sonra benim gömlegi ve pantolonu cıkardı benim dalgayı eline alarak once kokladı ve ooohhhhhhh diye icini cekti sonra kafaından baslayarak diliyle yalamaya basladı tasaklarıma gelmisti ohh cok guzel yapıyordu bir yandada karısıda yanıma geldi dudalarıma yapıstı oda az sonra egilerek benim dalgayı yalamya basladı 2 kisi tarafından yaragım mutylu ediliyordu. biri tasaklarımı biri kafasını yalıyordu. sonra adam domaldı ve karısı yanına giderek cantasından aldıgı siyah penisi kocasına sokmaya basladı ve sonra ben gectim adamın deligine bir hamlede soktım gidip gelmeye basladım karısı ise oyuncak penisle orgazm olmaya calısıyordu ve cıglıklar atıyordu adamda cıglık attıkca bende deliriyor adama daha sert davranmaya baslıyordum ve adamın gotune elimle sertbir sekilde vuruyordum adamda bundan hoslanıyordu bir yandan da otuz bir cekiyordu ve adam bosalmıstı bende bbutun spermlerimi adamın icine fıskıttım kadın tekrar yanıma gelerek. dalgayı agzına aldı ve yine kocasıda geldi yine iki kişi yaragımla oynuyordu. dalga tekrar kalktı ve kadın hadi askım beni mutlu et dedi kadına sırt üstu yatmasını ve bacaklarını havaya kaldırmasını soyledim bacak omuz yapıcaktım ve ilk once got deligini buyuk bir istahla yaladım ve sonra vajinasına gectim dilimi ve parmagımı sokuyordum kadında zevkten dort kose olmustu on bes altı dk. boyle devam ettim ve got deligini tukurukleyip yarragın basını soktum ohhhhhhh diye ikimizde inliyorduk ve tamamını soktum yavasca sikiyordum kadını oda bundan memnundu ki cıglıklarımız artıyordu ve gotunden cıkıp yarragın kafasını kadının amına vuruyordum bu hareketi yapmayı cok severim. ve sonra amına yerlestirdim ve kadının agzının dolu oldugunu gordum agzında kocasının dalgası vardı istahla yiyordu pardon emiyordu