güzel turist kız

slm arkadaşlar ben 38 yaşında 1.70 boyunda kendi çapında yakışıklı sayılacak biriyim.turizm kaptanıyım yani minibüsümle turistleri gezdiriyom.işim geregi gezmedigim şehir kalmadı.neyse konuya geçelim. şirketten telefom geldi pazar günü izmir havaalanından fransız bi grup alacan dediler bende ok. dedim pazar günü grubu aldım kuş adasına geldik grup 8 kişi 6 sı çift 2 si yalnız bayan neyse otele yeleşdik ama gözüm sarışın fransızda kaldı rehbere o benim sakın asılma dedim.2,inci gün geziyoruz ben biraz daha yakınlaşmaya çalışıyorum nasıl bi yol bulsamda şu sarışını siksem diye düşünüyorum.ama arasıra gözlerimiz birbirimize kayıyo.nihayet 3 üncü gün akşam işimiz bitti otele döndük.ben arabanın içini temizliyom ve bira içiyom bi baktım sarışın afet yanıma geldi.fransızca bişeyler söylüyo ama anlamıyom.birayı gösterdim içermisin işareti yaptım o da okey dedi.neyse birer tane bira içtik ve işaretlerle hadi gidelim dedim benim odya geldik.odaya girer girmez dudaklarına bi yapıştım 5 dakika kadar öpüştük öpüşürken bi elimlede dimdikduran memelerini sıkıyom amını okşuyom bi anda ikimizde çırılçıplak kaldık ben yavaşca boynundan başlayarak memelerini emmeye başladım uçları dimdik oldu uçlarını dişlerimin arasında ısırır gibi emiyorum sonra amına dogru indim amı bi harıkaydı yalayarak emerek ayakda boşaltım amının suları agzıma aktı.şimdi sıra ondaydı egildi ve benim 18 lik yarragımı agzına aldı gavur bi yalıyoki yarragım agzında kaboldu köküne kadar alıyo sonra çıkartıyo tekrar köküne kadar alıyo zevkden bayılacaktım sanki biraz yaladıkdan sonra agzına boşaldım döllerimin hepsini yuttu bir damlasını bile bırakmadı.sonra duş aldık ve birer bira daha içtik. tekrar sevişmeye başlıyacaktık ki pirezervatif sordu aksilik yanımda da yoktu.işaretlerle yarın yaparız diye gitti. evet kızlar,dul bayanlar fantazi yaşamak isterseniz ben yanıbaşınızdayım hangi şehirde olursanız olun mutlaka oraya gelirim şimdi yazın ekleyin beni mutlaka kızlar